Vandaag… - Reisverslag uit Roermond, Nederland van Ditta Hawinkels - WaarBenJij.nu Vandaag… - Reisverslag uit Roermond, Nederland van Ditta Hawinkels - WaarBenJij.nu

Vandaag…

Door: Ditta Hawinkels

Blijf op de hoogte en volg Ditta

08 Februari 2014 | Nederland, Roermond

Het besef is er nog niet helemaal, maar vandaag is het zo ver! Over een uur vertrek ik naar Düsseldorf om het vliegtuig te pakken naar Christchurch. De afgelopen 19 dagen zijn voorbij gevolgen en hebben in het teken gestaan van feesten en afscheid nemen. Allereerst met een GENIAAL afscheidsfeest!! Iedereen bedankt daarvoor! Daarna heb ik nog een dagje meegekeken op de operatiekamers, iets wat ik al heel lang wilde doen. Nu had ik tenminste genoeg tijd! Het was heel bijzonder en interessant om de operaties mee te kijken. Het toeval was dat de chirurg zelf een jaar in Nieuw Zeeland heeft gewoond en genoeg verhalen te vertellen had. Nog een aantal tips meegekregen. ’s Avonds heerlijke cocktails gedronken. Ondervonden dat je in Roermond, op een woensdagavond, gerust tot 5uur in de stad kunt blijven!

Mijn laatste weekend in Nederland heb ik besteed in Spijkenisse waarop we zaterdag naar Hard Bass zijn geweest. Wat een feest! Met de livesets op mijn ipod kan ik nog steeds nagenieten! Nog een paar nachten bij oma gelogeerd, samen de stad in gegaan en spelletjes gespeeld. En nog een spontaan afscheidsdiner met bijna de hele familie.

Gister mijn laatste avondmaal van mijn lijstje. Een lekkere biefstuk met oma sla en raspatat. De afgelopen 2 weken heeft iedereen zijn best gedaan om mijn favoriete maaltijden op tafel te zetten. Nog gezellig wat gekletst en toen weer afscheid genomen, met het idee van ik zie jullie volgende week. Maar dat gaat hem niet worden…

Met 13kg op mijn rug gaat het grote avontuur beginnen.

Byebye! See you in may!

  • 08 Februari 2014 - 16:31

    Roel:

    ditta, spannend hoor en leuk ook, heel veel plezier daar, je kunt daar echt van alles beleven.
    blijf je volgen.

  • 08 Februari 2014 - 17:32

    Marijke V Bodegom:

    Spannend meid !!!!! Genieten en over je heen laten
    Komen... Ik zal uitkijken naar je verhalen x

  • 09 Februari 2014 - 11:07

    Jack En Tet:

    Ha meissie, wij volgen je exact vlgs het vluchtplan....je zit nu bijna in Bangkok nog maar 1631 km te gaan, tweederde is al "vervlogen". Knuf

  • 09 Februari 2014 - 12:15

    Lietje:

    Liefje, geniet! Geniet! GENIET!
    xxx lia en sjef

  • 09 Februari 2014 - 20:37

    Tet:

    Grapje.....hahaha ...Dat was tot Bangkok....nu nog 2240 km tot Sydney en dan door.....naar NW_Zlnd...Hou vol..je kan het! Xxx

  • 09 Februari 2014 - 21:17

    Nathalie:

    Een heel goede reis Ditta!!geniet met volle teugen!!we volgen jouw reisverhalen graag!!

  • 10 Februari 2014 - 07:01

    Jack:

    Hoi Ditta, leuk om je gesproken te hebben aan de foon .Ga nu maar lekker je benen strekken in het park en dan.. wel te rusten.Heb je wel nodig na 34 uur in het vliegtuig en geniet van je avontuur.

  • 10 Februari 2014 - 13:00

    Riena Broers :

    Zo Ditta deze reis zit er op, nu even lekker rusten, oriënteren en dan op pad! Groetjes en liefs Riena

  • 13 Februari 2014 - 23:01

    Jos En Henrian:

    Ha Ditta,
    Of moet ik zeggen Ha Maori spinnetje.....
    Wat goed zeg dat je er zo maar een tijd tussenuit trekt.
    Hoe lang denk je weg te blijven?
    Via een mailtje van mam vernamen we van je geweldige plannen.
    Nou deze ervaring zal er eentje worden voor het leven.
    Geniet ervan en wij willen graag op de hoogte blijven.


  • 14 Februari 2014 - 15:01

    Flori:

    Hoi Ditta, geweldig wat je doet meisje! Je ouders hebben die belgen van je plannen op de hoogte gebracht.
    Geniet er maar ten volle van. Je zult er je leven lang vol genot aan terug denken.
    Wij zullen je avonturen met veel belangstelling volgen.
    Dikke knuffel van die belgen,
    Flori en Robert

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Roermond

Ditta

Actief sinds 17 Jan. 2014
Verslag gelezen: 447
Totaal aantal bezoekers 8104

Voorgaande reizen:

08 Februari 2014 - 16 Mei 2014

Aotearoa

Landen bezocht: